Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Nathan Woessner - Budak 6 tahun kritikal ditimbu pasir!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

INDIANAPOLIS - Seorang budak lelaki berusia enam tahun masih kritikal di hospital kelmarin selepas dia tertimbus selama tiga jam di dalam gumuk pasir dekat pantai popular Great Lakes, Indiana.

Jurucakap Taman Negara Amerika Syarikat, Bruce Rowe berkata, budak itu, Nathan Woessner tenggelam sedalam 3.3 meter di dalam gumuk pada petang Jumaat lalu semasa bersiar-siar dengan keluarganya.
Menurut Rowe, punca kejadian masih belum jelas dan lokasi tersebut, Mount Baldy telah ditutup bagi tempoh masa yang tidak pasti.
Rowe menyifatkan insiden itu sebagai 'belum pernah berlaku' dalam sejarah Perkhidmatan Taman Negara.
Dia berkata, kejadian tersebut berlaku mungkin disebabkan sebatang pokok reput di dasar gumuk sedalam 38 meter yang mewujudkan ruang kosong di bawah pasir.
Pengarah Perubatan di Pusat Pusat Perubatan Universiti Chicago, Dr. Tracy Koogler berkata, Woessner diberi sedatif dan bantuan pernafasan semasa kakitangan perubatan cuba membuang pasir dalam paru-parunya dan menjalankan beberapa ujian lain. - Reuters

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments