Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Corona Save The Beach Hotel Di Bina Daripada Sampah!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Wowww!!!Hotel sampah??!!, bagaimana rasanya jika anda menginap di dalam hotel sampah ya bangunan yang tersusun dari sampah-sampah. Pasti akan memberikan pengalaman tersendiri dan mengasyikkan. Di kota Rome, Itali terdapat sebuah hotel yang bernama Corona Save The Beach Hotel.
Hotel ini dibina dari sampah-sampah yang diambil dari Pantai Corona. Corona Save The Beach Hotel sebenarnya dibina bukanlah tanpa alasan, melainkan sebagai simbol untuk meningkatkan kesedaran mengenai keadaan pantai-pantai di Eropah yang penuh sampah.Sampah ini dipastikan sudah bebas kuman dan tidak berbau busuk, seperti sampah pada umumnya. Malangnya, hotel ini tidak mempunyai aliran elektrik dan air.

Hotel unik ini menarik perhatian banyak orang, bahkan supermodel terkenal, Helena Christensen juga pernah menginap di hotel ini. 









About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments