Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [WOw] Terapi Yang Berkesan Untuk Hilangkan Tekanan! Percaya atau tidak...
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Wooooww!!Adakah dengan cara ganas musnahkan kereta dan peralatan rumah sebagai terapi boleh hilangkan tekanan? Baik ia adalah di Sepanyol.

Tiga usahawan Sepanyol mendapat idea pada tahun 2003 dan ia telah berkembang ke dalam perniagaan yang menguntungkan. Pada asasnya orang membayar untuk menghancurkan kereta, mesin, peti sejuk,set televisyen dengan jackhammers, sekali gus melegakan tekanan . Ia dipanggil Terapi Kerosakan atau Destructotherapy dan sesi yang terbaru berlaku ini di Castejon, utara Sepanyol. Peserta dapat memilih daripada alat yang berbeza dan menggunakan kemarahan mereka untuk melumatkan objek yang berbeza.

Satu fakta yang lebih menarik tentang Terapi Pemusnahan adalah bahawa 40% daripada peserta adalah wanita. Ia tidak pasti bahawa Terapi Pemusnahan (Destructotherapy) benar-benar mempunyai kesan terapeutik, tetapi ia pasti menyeronokkan.

Gambar-gambar yang diambil pada majlis yang berlaku pada tahun ini di Castijon..







About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments