Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Hotel KOOL Terapung Sambil Belayar!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


floating hotel Salt and Sill di Sweden, "hotel garam terapung "tetamu boleh beriadah dan bersosial dengan keadaan yang amat unik. Para tetamu boleh menikmati makanan yang lazat dan minuman dan tidur sambil menikmati bunyi merdu ngauman sambil belayar.
Swedenâ floating hotel Salt and Sill  telah menarik pengunjung dari seluruh dunia sejak ia dibuka di pulau Kla ¤ desholmen di Barat Sweden pada bulan Oktober 2008.

Direka untuk menjadi sauna terapung, yang  berlepas pada bulan Jun 2009. Dibina di atas dua tingkat atas catamaran, ia akan menawarkan satu cara baru bagi pengunjung untuk mengalami keindahan pantai Bohusia dan lebih dari 3,000 pulau-pulau. Ia juga akan menyediakan tempat yang sesuai untuk mereka yang mencari kemudahan persidangan alternatif, suite perkahwinan atau dewan pameran. Bilik boleh didapati di hotel garam terapung dari 1280 SEK (kira-kira  £ 105) setiap malam.









About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments