Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Wanita Ini Melukis hanya menggunakan Bibir!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Di dunia ini, kita sering mencari banyak hal yang luar biasa. Untuk menjadi terkenal , beberapaorang rela melakukan sesuatu yang kadang di luar jangkaan.  

Natalie Irish,pelukis berasal  dariHouston, Amerika, yang dikenali mahir melukis dengan bibir. Ia menggunakan bibirnya untukmencipta karya seni yang luar biasa. Salah satu lukisan  yang ia melukis dengan bibirnya adalah potret Marilyn Monroe. Lukisan tersebutberjaya memaparkan kesan epik dalam  keaslian .

Tidak berhenti di situ. Untuk menghormati Duchess of Cambridge, Natalie juga sempat membuatsebuah lukisan wajah Kate Middleton dengan bibirnya.

Lukisan itu pun kemudian dipertontonkan di Ripley Believe It Or Not di London dan berjayamemukau penonton. Mereka bahkan tak hanya kagum, tetapi juga sukar percaya bahawa Nataliemempunyai bakat luar biasa seperti itu. Berminat? Ayuh jom lihat gambar Natalie saat melukisdengan bibirnya di bawah ini:




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments