Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bohemian Paradise' Di Republik Czech! Memukau!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Bohemian Paradise (Czech: Český Raj) adalah kawasan yang dilindungi. Ia telah diisytiharkan pada tahun 1955 sebagai rizab alam semula jadi yang pertama di Republik Czech. Pada mulanya ianya berkeluasan 95 kilometer persegi , hari ini ia adalah hampir 182 kilometer persegi . 
Kawasan ini adalah di utara Bohemia dan utara-timur dari ibu kota Prague. Sempadan daerah ini tidak diberi, tetapi terdapat beberapa bandar-bandar yang boleh menanda sempadan kasar, sebagai contoh, Turnov, Jičín dan Mnichovo Hradiště.

Ianya adalah sebidang tanah  popular untuk desa yang indah dan pelbagai. Terdapat banyak tempat-tempat yang perlu dilihat. Orang ramai boleh pergi untuk berjalan-jalan dan mengagumi banyak keindahan semula jadi, mereka boleh memandu ke banyak istana, Chateaus, runtuhan, muzium, dan tempat-tempat lain.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments