Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [WOw] Tahun Terakhir Fara Beraya Sebagai Anak Dara
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Kredit foto Faisol Mustafa.Kredit foto Faisol Mustafa.
 
Kehadiran Syawal yang bakal tiba tiga hari saja lagi ini bakal menjadi momen istimewa buat penyanyi Farawahida kerana tahun ini adalah tahun terakhir dia menyambut Aidilfitri sebagai anak dara.
 
"Raya tahun ini saya akan pulang ke Taiping, Perak. InsyaAllah saya akan pulang seminggu sebelum raya. Saya bercuti dalam dua, tiga hari saja dan akan berada di Utara kerana memenuhi undangan persembahan.
 
"Istimewanya raya tahun ni sebab tahun terakhir saya akan beraya sebagai bujang", kataya kepada Malaysian Digest.com ketika ditemui baru-baru ini.
 
Pelantun lagu Jangan Tanya Aku Lagi ini bakal melangsungkan pernikahan dengan lelaki pilihannya pada Disember depan. Memilih untuk tidak melalui acara merisik juga ikatan pertunangan, sebaliknya Fara dan lelaki yang dikenali sebagai A itu terus saja akan bernikah namun buat masa ini tarikh pernikahan mereka masih belum ditentukan lagi. 
 
"Kesempatan pada raya tahun ni, pihak keluarga sebelah kekasih saya akan datang dan kami akan mengadakan satu perbincangan yang lebih serius mengenai majlis pernikahan kami", katanya.
 
Fara telah menjalinkan hubungan cinta dengan pemuda yang berkerja dengan pakar jantung itu selama 8 tahun. Ketika sesi temubual diadakan, Fara juga memberitahu dia belum lagi sempat menghadiri kursus kahwin kerana terlalu sibuk dengan kerjaya seni. 
 
Bakal mengadakan sebuah majlis berkonsepkan 'kenduri kendara di kampung', menurut gadis berkulit hitam manis ini, majlis pernikahan akan diadakan di Taiping, Perak. Majlis nikah akan diadakan pada sebelah siang dan malam pula majlis resepsi.
 
Dalam perkembangan lain, Fara kini sedang mencari material untuk single terbarunya. Malahan dia juga bersedia membuka peluang kepada komposer baru untuk menyumbangkan kretiviti mereka. 
 
"Saya sedang mencari material untuk singe kedua. Lama juga dah tak rakamkan lagu. Kali terakhir lagu Jangan Tanya Aku Lagi yang saya rakamkan setahun lalu. Jadi sekarang ni tengah cari lagu baru. Saya buka peluang pada sesiapa saja tak kira walaupun individu itu komposer baru", tuturnya. Malaysiandigest
 
..

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments