Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Musteliveh Merajok - Budak 7 Tahun Hilang Di Kampung Meliau Telupid, Sabah~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

BELURAN - Seorang kanak-kanak perempuan berusia tujuh tahun dilaporkan hilang sejak 16 hari lepas ketika dikatakan bermain seorang diri di hadapan rumahnya di Kampung Meliau Telupid di sini.
Kehilangan Musteliveh Merajok (gambar), murid tahun satu sebuah sekolah rendah di Telupid sejak 23 Julai lepas dilaporkan oleh bapa angkat mangsa, Minggu Hendry, 31, kelmarin.
Ketua Polis Daerah Beluran, Deputi Superintendan Shivanathan Velautham berkata, mengikut laporan itu, kali terakhir Minggu dikatakan melihat Musteliveh ialah ketika kanak-kanak itu sedang bermain sendirian di luar rumah mereka kira-kira pukul 8 malam.
Menurut beliau, bapa angkat kanak-kanak itu dikatakan cuba mencari di sekitar rumah tetapi tidak menemui Musteliveh dan dia juga mendakwa lambat membuat laporan polis kerana mencari sendiri anak angkatnya itu termasuk bertanya saudara dan rakan-rakan.


Kosmo

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments