Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Betty Benafe Amal Yoga Ketika Hamil~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Betty
Seperti aktres dan pengacara Yasmin Hani yang mengamalkan aktiviti yoga ketika sedang hamil, begitu juga ianya menjadi rutin harian buat pelakon kacukan Arab, Betty Benafe.
Usia kandungan Betty yang sudah memasuki bulan kelima tidak menghalang aktres itu melakukan yoga bagi memastikan kandungannya sentiasa dalam keadaan baik dan sihat.
“Senaman ini memastikan saya kekal cergas dan ia tidak memudaratkan kandungan saya.
“Kita tidak perlu melakukan senaman berat untuk mengekal kesihatan tetapi perlu bijak memilih sesuatu yang sesuai dengan situasi,” katanya memetik laporan Sinar Harian.
Aktiviti yoga yang bersifat senaman ringan serta santai kini menjadi pilihan kebanyakan ibu hamil untuk kekal cergas dan sihat.
Bercakap mengenai perayaan Aidilfitri, Betty dan suaminya, Bruce Dargus baru-baru ini menyambut sambutan satu Syawal di kampung halamannya di Johor Bahru

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments