Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Miley Cyrus Dan Robin Thicke Akan Beraksi Di Anugerah MTV~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


NEW YORK - Penyanyi terkenal Miley Cyrus dan Robin Thicke bakal membuat persembahan pada Anugerah Muzik Video MTV yang akan berlangsung pada bulan ini.
Pihak MTV turut mengumumkan anugerah baharu kelmarin untuk kategori lagu terbaik musim panas.
Miley dan Thicke turut tercalon dalam anugerah berprestij itu.
Lagu Miley, We Can't Stop dan lagu Thicke yang berjudul Blurred Lines akan bersaing dengan beberapa lagu hebat daripada penyanyi seperti Daft Punk, Selena Gomez, One Direction dan Calvin Harris dan Ellie Goulding.
Miley, 20, dan Thicke, 36, masing-masing mempunyai empat pencalonan, sekali gus setara dengan kedudukan penyanyi terkenal Bruno Mars.
Anugerah MTV kali ini didahului oleh Justin Timberlake dan Macklemore & Ryan Lewis dengan masing-masing tersenarai untuk enam pencalonan.
Penyanyi kontroversi, Lady Gaga dan Kanye West juga akan membuat persembahan pada anugerah tersebut yang akan disiarkan secara langsung pada 25 Ogos ini. - AP



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments