Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Taylor Swift Dan Selena Gomez Bergaduh Kerana Justin Bieber?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Persahabatan antara Taylor Swift dan Selena Gomez dikatakan berada dalam keadaan keruh disebabkan bintang pop, Justin Bieber. 

Menurut laporan Us Weekly, hubungan tidak menentu antara Gomez dan Bieber telah mempengaruhi persahabatannya dengan Swift yang berpendapat mereka tidak sepatutnya bersama lagi. 

"Taylor bencikan Justin! Dia rasakan Selena melakukan kesalahan setiap kali dia berbaik dengannya. Bieber sememangnya telah 'masuk campur' dalam persahabatan mereka berdua," ujar satu sumber. 

Persahabatan antara Taylor Swift dan Selena Gomez dilaporkan
berantakan disebabkan Justin Bieber.

Perasaan kurang senang Swift, 23, terhadap Bieber sememangnya diketahui ramai apabila dia menolak memberi komen tentang hubungan tidak menentu pasangan tersebut ketika ditemui di Anugerah Muzik Billboard pada Mei lalu. 

Sebelum ini Bieber, 19, dikatakan merungut dengan tindakan Swift yang sering menasihatkan Gomez bahawa dia mampu mencari lelaki yang lebih baik. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments