Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Anjing Ini Di Pakaikan Baju Elak Gigit Diri Sendiri!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Mr Bojangles, adalah seekor anjing kacukan berusia lima bulan, namun anjing malang ini hampir saja tamatkan riwanyat untuk selamanya kerana sejenis penyakit kulit aneh. Beruntungah ia dapat diselamatkan oleh sebuah badan amal dari Burton, Staffordshire, tepat pada waktunya.
Mr Bojangles menderita Kudis Demodex (penyakit kulit berjangkit yang disebabkan oleh tungau) yang belum pernah dirawat, yang membuatnya menggaru dan menggigit tubuhnya sendiri.

Itulah yang membuat mereka memberikan 'piyama anjing' kepadanya untuk menghentikan Bojangles menggaru dan menggigit dirinya sendiri, dan sekarang ia mula pulih dari lukanya.

Para pekerja amal dari Impawtant Pups Rescue, menyelamatkan Mr Bojangles sebuah tempat perlindungan anjing di Cambridgeshire, England.

"Kami pergi pada hari Minggu untuk menjemputnya, dan sekarang dia punya tempat untuk menetap, kami memberinya piyama khusus untuk menjaga luka-lukanya tetap tertutup." Tutur Emma Nicholson, salah satu pekerja amal.

Selain itu, Emma juga mengharapkan Mr Bojangles dapat mencari rumah baru setelah sembuh, namun saat ini mereka sementara cuba untuk mengumpul wang untuk rawatan anjing malang tersebut.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments