Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Band My Chemical Romance Berpecah!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Band My Chemical Romance Berpecah
Kumpulan emo rock dari New Jersey, Amerika Syarikat, My Chemical Romance (MCR) mengumumkan perpisahan dan mengucapkan selamat tinggal kepada peminat-peminat mereka melalui laman web rasmi band itu, semalam.
MCR yang dianggotai oleh Gerard Way, Ray Toro, Mikey Way dan Frank Iero cukup terkenal dengan lagu ‘berhantu’ mereka seperti Helena, I Dont Love You, Famous Last Words dan Welcome To The Black Parade.
“Berada dalam band ini selama 12 tahun adalah sesuatu perkara yang menyeronokkan.
Kami berkesempatan untuk pergi ke tempat-tempat menarik yang tidak diketahui sebelum ini.
“Selain itu, kami juga melihat dan dapat pengalaman yang sangat menarik, kami berkongsi pentas dengan orang yang kami kagumi dan seperti kebiasaanya, suatu benda hebat pasti akan menemui titik noktahnya.
“Terima kasih untuk sokongan yang telah anda berikan kepada kami selama ini!”, kata mereka seperti yang ditulis di laman web terbabit.
Nampaknya satu lagi band hebat berpecah membawa haluan mereka masing-masing.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments