Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Wanita Kaki Terpanjang Didunia! Biar Betul?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Setiap wanita mahukan kaki panjang yang jenjang, namun apa rasanya jika menjadi Svetlana Pankratova? Kerana ia adalah wanita dengan kaki yang terpanjang didunia, panjang kakinya 1.3 meter.
Svetlana sendiri sudah mendapat gelaran tersebut secara rasmi dari Guinness Book of World Records. Dengan kaki 1,2 m maka keseluruhan tinggi badannya adalah 1.8 meter. Tidak hairanlah Svetlana sesuai bekerja sebagai pelatih basket di Falls Church, Virginia.

"Ini sama sekali tidak mudah kerana ramai yang  suka mengusik," ucap wanita kelahiran Rusia ini. "Mereka suka sekali menggoda kerana aku tampak berbeza. Jadi aku sering digoda kerana tinggi. "
Meski kakinya panjang namun Svetlana bukanlah wanita yang paling tinggi didunia. Pemegang gelaran tersebut adalah Yao defen dengan tinggi badan 2,3 meter. Namun Yao meninggal dunia pada November tahun lalu di usia ke-39 tahun .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments