Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Remaja Jepun bunuh dan potong ibunya kepada 15 Bahagian!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


TOKYO – Seorang remaja Jepun didakwa membunuh secara kejam iaitu dengan mengerat tubuh ibunya kepada beberapa bahagian. Ketika ditangkap, remaja berkenaan memberitahu pihak polis bahawa dia melakukan perkara itu hanya kerana dia tidak suka pada ibunya dan mahu ‘belajar’ mengenai ceraian anatomi.
Lapor akhbar Sankei, remaja berusia 19 tahun itu memotong-motong tubuh ibunya kepada 15 bahagian dalam bilik mandi menggunakan pisau dapur.
Dia yang selama ini tinggal bersama ibunya dalam sebuah apartmen kecil, menyimpan bahagian tubuh ibunya di dalam tab mandi yang dipenuhi air sebelum membuangnya satu persatu ke dalam beg plastik.
Suspek tersebut yang tidak dinamakan kerana masih di bawah umur mengikut undang-undang Jepun, telah ditangkap pada 14 Mac lalu selepas seorang saudaranya melawat dua beranak itu di apartmen mereka lalu menemui cebisan-cebisan tubuh. Pembunuhan kejam itu dipercayai dilakukan pada dua minggu sebelumnya. – AFP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments