Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » TERKINI - Remaja Maut Nahas Kereta Dekat Dungun
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Gambar Hiasan

DUNGUN: Seorang remaja terbunuh, manakala seorang lagi cedera parah selepas kereta dinaki bersama tiga yang lain terbabit kemalangan di Kilometer 94, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, dekat Kampung Nyior Paka, pagi ini.
Kejadian kira-kira jam 6 pagi tadi itu mengorbankan Aumiyah Tohmasae, 15, yang berasal dari Patani, Thailand, manakala seorang lagi saudaranya Padeelah Buenae, 21, berasal dari Yala, Thailand kritikal. 

Bagaimanapun, tiga lagi mangsa yang turut berada dalam kereta iaitu sepupu mangsa, Yameelah Mat, 30; suaminya, Faison Ibrahim, 45, dan anak mereka Muhammad Firdaus Fugan, dua tahun hanya cedera ringan.

Kemalangan dipercayai berlaku apabila kereta dipandu Faison terbabas ke kiri jalan, sebelum merempuh tiang elektrik lalu terbalik dalam keadaan keempat-empat tayar ke atas.

-BH

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments