Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Gambar Tentera Marin AS Bakar Mayat Pejuan Iraq Tersebar !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Foto mengejutkan yang menunjukkan kekejaman pasukan Marin Amerika Syarikat ( AS ) beredar luas di media . Foto tersebut memperlihatkan askar AS yang membakar jasad pejuang Iraq serta beberapa foto mengerikan lain .

Gambar mengerikan tersebut , dilaporkan diambil ketika pasukan Marin AS bertugas di Fallujah pada 2004 . Pihak Pentagon langsung melakukan siasatan terhadap foto yang diperoleh secara eksklusif oleh media TMZ tersebut .

Jumlah foto yang dimiliki oleh TMZ dikhabarkan mencapai 41 foto . Namun tidak semua foto disiarkan ke umum , kerana dinilai terlalu kejam untuk dilihat .

Salah satu foto menunjukkan pasukan As tersebut menuangkan cecair yang disyaki petrol ke jasad pasukan musuh . Sementara foto lain menunjukkan jasad yang sudah dibakar oleh api . Sementara dua foto lain menunjukkan jasad yang sudah hangus terbakar .

" Beberapa foto , - termasuk yang memperlihatkan jasad yang dimakan oleh seekor anjing - tidak boleh disiarkan kerana terlalu kejam , " pernyataan pihak TMZ , seperti dilapor The Daily Mail , Khamis ( 16/1/201)









About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments