Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mayat Terdampar Di Pantai Semanyir
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


ENDAU – Mayat seorang lelaki warga Myanmar ditemui terdampar oleh penduduk kampung di Pantai Semanyir berhampiran dengan kilang memproses baja sekitar jam 5.30 petang, semalam.

Identiti mayat yang juga pemegang kad Suruhanjaya Tinggi Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu Mengenai Pelarian (UNHCR) itu ditemui hanya berseluar dalam itu dikenali sebagai Saw Khu Sae, 38, dan dipercayai mati lemas dalam tempoh lebih 48 jam yang lalu.

Ketua Polis Daerah Mersing, Deputi Superintendan Zulkepli Hashim, berkata pihaknya menerima maklumat daripada penduduk kampung yang menemui mayat berkenaan.
“Seorang penduduk kampung yang kebetulan bersiar-siar di kawasan pantai itu dengan motosikal sebelum melihat mayat terbabit.

“Pemeriksaan pada tubuh mangsa tidak menemui sebarang tanda kecederaan dan mangsa dipercayai mati lemas dalam tempoh lebih 48 jam lalu berdasarkan keadaan fizikal mayat,” katanya.

Zulkepli berkata, mayat mangsa dibawa ke Hospital Mersing untuk proses bedah siasat dan orang ramai yang mempunyai maklumat diminta tampil membantu siasatan. – Sinar Harian Online

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments