Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Wartawan Wanita Dikasari Ketika Lintas Langsung~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Wartawan Wanita Dikasari Ketika Lintas Langsung
SEORANG wartawan wanita sebuah stesen televisyen di Australia telah dikasari semasa sedang melakukan lintas langsung ketika membuat liputan kempen Kevin Rudd di Queensland.
Penyerang telah bertindak dengan memegang dan mencium pipi Yaxley.
Bertindak pantas, Jurukamera vateran, Mark Jessop melepaskan semua peralatannya untuk menyelamatkan wartawan Channel Nine, Kerrie Yaxley daripada terus diganggu sekumpulan remaja lelaki.
Bagaimanapun, Yaxley mengekalkan professionalismanya dan terus melaporkan berkenaan proses kempen tersebut.
Yaxley dilaporkan tidak mengalami sebarang kecederaan namun masih berada dalam keadaan terkejut.
Kejadian tersebut merupakan tragedi rantaian yang sebelum ini berlaku kepada wartawan ABC 24, Andrew Greene apabila seorang lelaki melucutkan seluar pendeknya ketika Andrew melakukan lintas langsung.
Bukan itu sahaja, seorang wartawan wanita sebuah radio tempatan di Australia turut menjadi sasaran apabila seorang lelaki menunjukkan kemaluannya kepada wartawan tersebut.

Sumber: News.com.au

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments