Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Sesiapa saja boleh menconteng kereta ini! Biar Betul?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Phillip Romano berpose bersama kereta unik miliknya. Nydailynews.com

New York - Ketika ada seseorang yang sedang mencoret-coret di kereta anda, tentu hal ini akan membuat jengkel, marah, atau bahkan menuntut orang iseng tersebut. Namun, berbeza dengan sebuah kereta yang saat ini sedang mencuri perhatian masyarakat sekitar di jalanan utama Bandar New York.
Seperti yang dilaporkan Ny Daily News, pemiliknya, Philip Romano, yang berasal dari Armonk, telah membiarkan keretanya menjadi papan tulis berjalan. Ia bahkan menawarkan orang-orang untuk menggambar ataupun menulis suasana hati mereka di keretanya. Tak tanggung-tanggung, Romano juga menyediakan kapur aneka warna untuk dipakai mencoret keretanya.

Romano, yang saat ini berusia 20 tahun, dengan senang hati membiarkan orang-orang mencoret Hyundai Elantra tahun 2004 miliknya. "Ketika aku letak di suatu tempat, orang-orang pun mulai menggambar sesuatu di mobilku," katanya.

Mahasiswa jurusan psikologi dan linguistik di Universiti Negeri New York di Geneseo ini pun mengusung tagline "DRAWONME" di keretanya. "Aku suka kalau orang menulis di mobilku. Terima kasih untuk itu semua, "kata Romano.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments