Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Janda Anak Satu ditelanjangkan jiran! Terlampau nih~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

imej google

Kuala Lumpur: Akibat cemburu buta, seorang wanita membelasah dan membogelkan seorang janda anak satu yang juga jirannya atas dakwaan mempunyai hubungan sulit dengan suaminya dalam kejadian di rumah majikan mangsa di Jinjang.
Dalam kejadian jam 6 petang itu, mangsa berusia 33 tahun dan bekerja sebagai pembantu rumah didatangi seorang wanita yang juga jirannya sebelum menarik keluar mangsa dari rumah majikan itu.
Mangsa yang mahu dikenali sebagai Sarah berkata, dia yang terkejut dengan kunjungan tidak disangka jirannya itu tidak dapat melawan berikutan tindakan agresif wanita itu.
Menurutnya, dia turut dibelasah dengan penyapu dan batang paip di kepala sambil wanita itu terus mendakwanya menjalin hubungan sulit dengan suaminya.
“Tidak cukup dengan itu, saya dibogelkan di hadapan anak dengan menarik baju dan seluar saya bertujuan memeriksa sama ada ada tanda saya pernah mengadakan hubungan kelamin,” katanya.
“Saya malu diperlakukan begitu dan cuba melawan namun wanita itu menjadi lebih agresif apabila menumbuk hidung malah meletakkan pisau di leher sebelum memaksa mengaku pernah menjalin hubungan sulit dengan suaminya,” katanya.
Menurutnya, meskipun dia menyatakan tidak pernah menjalin hubungan mesra mahupun sulit dengan suami wanita itu, dia tidak dilepaskan begitu saja dan akhirnya dia mengajak wanita itu ke balai polis untuk menyelesaikan perkara itu.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments