Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Masuk Turki Guna Passport Mainan!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

MUNGKIN disebabkan faktor keletihan, seorang petugas pemeriksa passport terlepas pandang akan passport mainan seorang kanak-kanak perempuan dari Wales, Emily Harris yang mengikut keluarganya bercuti ke Turki, baru-baru ini.



Menurut ibu kanak-kanak itu Nicky Harris, dia secara tidak sengaja telah memberikan passport mainan kepada anaknya itu dan yang mengejutkannya ialah apabila pemeriksa itu terus mengecop passport tersebut walaupun sudah nyata foto itu adalah gambar haiwan bertanduk satu.
Dilaporkan pegawai yang bertugas kelihatan terlalu mengantuk dan membiarkan Emily masuk secara sah dengan menggunakan passport mainan.
Walaupun pada awalnya ibu Emily berasa panik dengan insiden itu namun lama-kelamaan mereka sekeluarga merasakan perkara itu sebagai sesuatu yang lucu apabila ianya dikenang semula.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments