Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] 50 polis dilatih kawal Putera George! ..
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

                                          Foto

London: Seramai 50 anggota polis dilatih untuk mengawal anak Putera William dan Kate Middleton sepanjang masa.
Siasatan media mendapati langkah itu diambil apabila pasukan keselamatan yang bertugas di kediaman keluarga diraja Britain itu di Sandringham tidak memiliki anggota bersenjata mencukupi untuk sepanjang masa. Justeru pihak yang berkenaan cuba mendapatkan pakar daripada pasukan keselamatan lain untuk mengawal putera diraja yang dilahirkan pada minggu lalu.
Pada masa sama, beberapa anggota polis sedia ada dilatih untuk memenuhi tugasan berkenaan.
Peningkatan ketara polis bersenjata itu diperlukan bagi mengawal kawasan kediaman seluas hampir 8,100 hektar di Norfolk pada setiap masa.
Rumah agam dengan 10 bilik tidur itu didakwa menjadi kediaman pasangan William dan Kate serta anak mereka, Putera George.
Khabar angin juga semakin kencang mengaitkan George akan menghabiskan kebanyakan masanya di Anmer Hall, bangunan abad ke-19 yang terletak kira-kira 3 kilometer dari Sandringham House.
Tugas William sebagai juruterbang helikopter tentera di Wales bakal tamat September ini dan dia mungkin melaksanakan satu lagi tugasan lain. - Agensi

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments