Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Remaja Jatuh Ketika Meragut Ditinggal Kekasih
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Kuala Lumpur: Seorang remaja perempuan berusia 17 tahun ditinggalkan kekasihnya selepas terjatuh dari motosikal ketika cuba meragut pembantu Taman Didikan Kanak-Kanak (TADIKA) di Jalan Sri Gombak, di sini, semalam. 




Dalam kejadian pada jam 11 pagi itu, remaja terbabit yang membonceng motosikal ditunggang kekasihnya, cuba meragut beg tangan wanita berusia 51 tahun yang baharu keluar bank. 


Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abd Rahim Abdullah, berkata wanita berkenaan sempat menarik beg tangannya yang menyebabkan remaja perempuan itu terjatuh dari motosikal. 



Remaja itu cuba melarikan diri tetapi gagal kerana ditahan anak wanita berkenaan sebaik menyedari kejadian itu. 

Cuba melanggar mangsa ragut 

“Kekasih suspek yang menunggang motosikal Yamaha 135 LC, membuat pusingan dan cuba melanggar wanita itu tetapi dia sempat mengelak sebelum orang ramai membantu. 

“Lelaki itu terus memecut motosikal dengan meninggalkan teman wanitanya,” katanya ketika dihubungi, semalam. 
Abd Rahim berkata, remaja itu yang tidak bersekolah, dihantar ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Gombak oleh orang awam dan kes disiasat mengikut Seksyen 393 Kanun Keseksaan.

BH

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments