Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Radhi OAG, Ayu Bakal Nikah Bulan Depan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Mahu menghalalkan hubungan yang sudah tiga tahun terjalin, vokalis kumpulan OAG ini mahu dinikahkan dengan kekasih hatinya, Nur Shahira Ayu Zahiri, 20, bulan depan. 

Walaupun ibu Ayu agak keberatan kerana mahu mereka bertunang demi mengikut adat, namun bakal mentua Radhi itu akur demi kebahagiaan mereka. 
Mengaku berdebar biarpun pernah mendirikan rumah tangga dengan Shazlin Sharif selama lima tahun, Radhi akan mengikuti kursus perkahwinan bulan depan. Ini kerana beliau mahu mempertajamkan ilmu mengenai asas keharmonian rumah tangga demi membetulkan kesilapan lalu. 



Tidak mahu majlis yang gah dan membazir, Radhi membayangkan acara sederhana serta majlis resepsi yang diadakan selepas Aidilfitri secara kecil-kecilan. 

“Walaupun pernah berkahwin, saya akan mengambil kursus perkahwinan pada 15 Februari depan. Ini kerana saya mahu fokus demi tak tersilap langkah. Kalau mengikut kehendak keluarga Ayu, banyak modal yang perlu dikeluarkan. Saya rasa mungkin lambat lagi kami akan berkahwin sebab saya baru hendak membina karier semula. 

“Alhamdulillah, walaupun saya ada kisah silam, tetapi, keluarga Ayu menerima saya seadanya dengan perubahan pada diri saya. Pada mulanya, majlis persandingan mahu diadakan pada Ogos depan. Tetapi, Insya-Allah mungkin akhir tahun ini. Biar apapun, kita selesaikan perkara wajib dulu,” katanya.

BH 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments