Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Park Shi Hoo Bebas Tuduhan Perkosa!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Park Shi Hoo
Seoul – AKtor Korea Selatan Park Shi Hoo semalam dibebaskan daripada tuduhan pemerkosaan yang dibuat oleh bekas Ketua Pegawai Eksekutif agensinya, Tuan Hwang.

Keputusan itu sekali gus mengakhiri kemelut undang-undang yang dihadapi pelakon berkenaan sejak enam bulan lalu.
Ini akan mengakhiri pertempuran hukum yang panjang selama enam bulan terakhir.
Keputusan itu juga membuktikan bekas CEO Park terbabit menyebarkan fitnah dan kini berdepan dengan tuduhan memeras ugut dan cuba mencemarkan nama baik pelakon itu.
Park sudah mengemukakan saman itu sebaik Hwang membuat laporan mengenai pemerkosaan terbabit. Kedua-duanya bagaimanapun bersetuju untuk menarik balik laporan masing-masing.
Tetapi Hwang kemudian membuat keputusan mengejut apabila membatalkan keputusan itu. Dia sebaliknya meminta Persatuan Pengurusan Hiburan Korea menjadi orang tengah untuk mencari penyelesaian terhadap kesnya.
Hasil siasatan yang dilakukan persatuan itu, Park didapati tidak bersalah dan nyata bersih.
Park dalam akaun Twitternya semalam menulis: “Saya berterima kasih kepada peminat yang begitu lama menunggu saat ini dengan begitu setia.”
Sejak berdepan dengan tuduhan itu, Park menghentikan semua kegiatan seninya. – AFP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments