Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Asmidar Belum Sedia Bercinta!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Asmidar
Penyanyi yang lahir dari rancangan realiti Vokal: Bukan Sekadar Rupa, Asmidar menyatakan dia belum bersedia untuk bercinta lagi kerana sentiasa teringat kepada arwah kekasihnya, Izzat Amir.

Arwah kekasihnya meninggal dunia selepas terlibat kemalangan pada Disember lalu.
“Saya tak ada teman lelaki lagi sekarang. Belum sedia nak bercinta semula. Sebab terasa macam baru sangat arwah pergi. Saya masih belum dapat melupakan dia. Sepanjang tujuh tahun, macam-macam saya lalui dan kongsi bersama dia,” katanya yang dipetik menerusi Malaysian Digest.
Dalam perkembangan lain, penyanyi manis ini turut mengambil kesempatan sempena bulan Ramadhan ini membantu keluarganya meniaga murtabak di Bazar Wangsa Maju.
Bercakap mengenai persiapan raya, Asmidar menyatakan keluarganya jenis membuat persiapan di waktu akhir dan mereka sekeluarga sepakat berpakaian sedondon berwarna Maroon pada pagi hari raya nanti.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments