Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Sepasang Kekasih Ditemui Mati Dalam Kereta
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


KUALA LUMPUR : Dua individu disyaki sepasang kekasih, ditemui mati dalam sebuah kereta di taman rekreasi Taman Metropolitan dekat Batu di sini, petang semalam.
Kejadian disedari seorang pengunjung yang baru selesai berjoging di taman terbabit jam 5 petang, sebelum memaklumkan penemuan itu kepada pengawal keselamatan di situ.
Pengawal keselamatan terbabit, Fariz Izham Kamaruddin, 21, bergegas mendapatkan kereta itu yang terletak berhampiran tasik, 50 meter dari pintu masuk taman rekreasi berkenaan.
“Ketika itu, saya nampak kedua-duanya sudah tidak sedarkan diri seperti sedang tidur. Saya cuba buka pintu kereta tetapi berkunci dari dalam. Saya ketuk cermin dan goyangkan kereta, namun mereka tidak sedar ataupun bergerak,” katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan, berkata mangsa dipercayai membunuh diri dengan menyalurkan asap enjin melalui hos yang dipasang ke dalam kereta.-BH

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments