Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kate Moss Tayang Badan Lagi
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



SEBELUM ini Kate Moss pernah berbogel untuk majalah Playboy, kini dia meneruskan aksi panasnya di majalah yang lain pula. Lihat saja penampilannya di majalah yang dikenali sebagai Lui ini.
Seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail, supermodel ini memuat naik fotonya ketika sedang bergaya untuk muka depan majalah Perancis tersebut. Foto itu telah terpampang di sana sejak Rabu lalu.
Menurut sumber itu, Kate kelihatan sama sekali tidak mengenakan seurat benang pun. Dia duduk di sebuah kerusi sutradara dan pada bahagian belakangnya tertulis nama Kate Moss. Foto itu sendiri diambil oleh jurugambar terkenal, Terry Richardson.
“Wajah Kate sendiri sama sekali tidak nampak kerana dia bergaya membelakangi kamera. Meskipun demikian, pada bahagian belakang tubuhnya ternampak dua tatu pada bahagian punggungnya,” kata sumber itu.
Menjelang akhir tahun lalu, Kate sendiri telah bergaya seksi untuk meraikan perayaan ulang tahun kelahirannya yang ke-40. Harus diakui bahwa dia memang tetap kelihatan anggun walaupun sudah berusia.-Utusan

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments