Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » 3 Ahli Geng '08' Ditahan Bersama 51 Wanita GRO
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kuala Lumpur: Seramai 51 wanita 'GRO' warga asing dan tiga geng kongsi gelap '08' serta seorang suspek dikehendaki sejak 10 tahun lalu berjaya ditahan dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Jalan Kuchai Lama, semalam.
Dalam operasi Ops Cantas Khas pada jam 11.45 malam itu, sepasukan polis daripada Bahagian Kongsi Gelap, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Bukit Aman menyerbu bekas dewan gelanggang badminton yang diubahsuai menjadi kelab malam berkenaan. 
Ketika diserbu, kebanyakkan pelanggan tidak menyedari kehadiran polis selepas khayal melihat puluhan wanita yang diperagakan dengan ala 'cat walk' dipentas yang disediakan. 


Ketua Penolong Pengarah D7 Bukit Aman, Senior Asisten Komisioner Roslee Chik berkata, wanita ini dipercayai akan diperagakan diatas pentas sebelum dipilih oleh pelanggan dengan memberikan kalungan bunga dengan harga sebanyak RM50.

Katanya, wanita berkenaan akan turun melayani pelanggan mereka disamping pelanggan juga perlu membelikan minuman dengan harga RM50 setiap satu.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments