Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Dalam Diam, Leez AF4 Dan Aepul Drama Band Bertunang ? (20 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Sebelum ini pernah heboh  tentang hubungan percintaan bekas bintang realiti TV Akademi Fantasia musim keempat, Leez Rosli dengan vokalis kumpulan Drama Band, Aepul.

Dalam diam rupanya pasangan ini turut menyimpan hasrat untuk mengabadikan memori indah percintaan mereka dengan mengikat tali pertunangan pada tarikh 11.12.13.


Untuk pengetahuan anda, sejak malam tadi Leez dilihat aktif memuat naik beberapa keping foto sekitar majis pertunangannya yang diadakan secara kecil-kecilan di Gombak.

Walaupun hanya dihadiri oleh rakan terdekat dan keluarga kedua-dua belah pihak, namun Leez tetap tampil cantik dengan baju ala-ala busana nikah lengkap dengan jambangan bunga sambil duduk di atas mini pelamin.

Namun di sebalik kebahagiaan itu, Aepul sempat juga memohon maaf kepada mereka yang terasa hati akibat tidak diberitahu mengenai berita pertunangannya. 




Apapun, tahniah diucapkan buat kedua-duanya dan jom tengok foto-foto pertunangan Aepul dan Leez yang semakin cantik di bawah. Kredit kepada OHBULAN.












About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments