Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Davide Andreani Mempunyai 10,000 Koleksi tin Coca Cola Seluruh Dunia!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Wowwww!!!! Lelaki berasal Pesaro, Itali, ini memulakan kegiatan mengumpul tin Coca Cola sejak usia 15 tahun. Hobi uniknya bermula dengan mengumpul tin edisi khas yang diberikan ayahnya ketika pulang dari Eropah.


Kini Davide sudah mempunyai tin Coca Cola dari seluruh dunia, kecuali Cuba dan Korea Utara yang sememangnya tidak menjual minuman tersebut.

"Ayahku pulang dari perjalanan perniagaan di Eropah dan memberiku tin 150 ml dari pesawat dengan reka bentuk khas yang hanya ada di negara lain," tutur Davide tentang tin pertamanya. Ia juga mengatkan bahawa tin paling mahal dalam simpanannya adalah edisi perayaan dengan warna emas.

Sementara itu koleksi nya yang tertua adalah dalam rekabentu berlian keluaran 1959.Selain itu ia juga mempunyai tin dari Nicaragua dan Namibia, termasuk tin Ghostbuster berasal dari Puerto Rico. Davide bahkan mempunyai tin edisi khas untuk pegawai Coca Cola Itali.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments