Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] David Beckham Bakal Jadi Pelakon 'The Secret Service...
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

David Beckham Bakal Jadi Pelakon
LONDON – David Beckham bakal jadi pelakon. Selebriti tersebut dilaporkan telah mempertimbangkan untuk membintangi filem mengenai perisik `The Secret Service’.
Beckham telah dilamar oleh Colin Firth untuk membintangi  filem tersebut, namun dia masih belum memberikan komitmen sepenuhnya.
“Beckham minat menonton filem dan berangan untuk terlibat dalam layar perak, namun bukan sepenuh masa,’’ kata sumber kepada The Sun.
Pemain bola sepak itu dilaporkan dibanjiri dengan tawaran filem selepas mengumumkan persaraannya dalam arena bola sepak.
Meskipun Beckham belum memberikan kata putus, namun industri perfileman sentiasa memberikan sokongan kepadanya kerana mereka sedar, Beckham mampu menarik penonton yang ramai.
Jika Beckham menerima tawaran berlakon filem `The Secret Service’ itu, dia bakal berlakon di samping Samuel L Jackson,Firth dan Michael Caine.
Filem itu berdasarkan novel Kick-Ass yang ditulis oleh Mark Miller.
Dalam pada itu isteri Beckham, Victoria nyata memberikan sokongan kepada suaminya untuk menjadi pelakon.
“Kenapa tidak….saya sendiri pernah bersama Spice World dan ia merupakan sesuatu  yang menarik,’’ katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments