Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Selepas Siwon, Neelofa Bakal Jadi Duta Line!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Neelofa
Selepas bintang K-pop, Choi Siwon dilantik sebagai duta aplikasi komunikasi popular, Line, kini tiba giliran pelakon cantik, Neelofa Mohd Noor pula mengambil alih tugasnya itu.

Berita mengenai perlantikkan dirinya sebagai duta bagi produk itu telah dihebahkan sendiri oleh aktres kelahiran Kelantan itu kepada portal Malaysian Digest.
Makin bertambah rezeki pengacara program Meletop ini kan selain dirinya kini semakin ligat dengan perniagaan minuman kesihatan Bella Vitta yang diusahakan bersama kakak sulungnya itu.
Dalam perkembangan lain, filem terbaru lakonan Neelofa, Lemak Kampung Santan yang diarahkan oleh ‘teman tapi mesranya’, Hans Isaac bakal menemui penonton di pawagam seluruh Malaysia bermula 1 Syawal nanti.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments