Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] HANGAT: Adira Kini Bercinta Dengan Orang Kuat KJ?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Adira
KL – Selepas Murai Batu siarkan artikel mengenai Adira dan pasangan yang kononnya pergi menempah baju kahwin dengan pereka fesyen terkenal, Ezuwan Ismail, terus-terang Murai Batu terus tak boleh duduk diam selagi tak dapat tahu siapa jejaka yang bersama Adira itu.

Yelah, bukan Murai Batu sahaja, tetapi ramai juga berminat serta ingin tahu siapa gerangan lelaki yang dikenali sebagai @shahrul_jr di laman Instagram itu kan? Tambahan pula, wajahnya bukanlah familiar pun dalam industri hiburan tanah air.
Tapi, Murai Batu bernasib baik kerana turut berkawan dengan orang yang bukan di kalangan industri hiburan. Sebabnya, dari situlah, Murai Batu dapat tahu bahawa Adira sekarang ini memang sedang bercinta dengan jejaka itu yang Murai Batu rasa agak tampan juga.
Wah nampaknya, cepat juga Adira dapat pengganti selepas putus cinta dengan Aliff Azizkan? Tapi baguslah, takde lah Adira rasa frust sebab lama sangat putus cintakan?
Selepas Murai Batu dapat tahu jejaka itu kekasih Adira, Murai Batu pn apa lagi, cubalah buat siasatan sendiri dan mula stalked laman Instrgaram miliknya. Bila diimbas semua foto-fotonya, Murai Batu dapat simpulkan yang dia ni seperti orang kuat politik. Yelah, banyak juga dia bergambar dengan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin serta tak ketinggalan bersama Perdana Menteri kita iaitu Dato’ Sri Najib Tun Razak.
Mana taknya, daripada info Instagramnya, Murai Batu dapat tahu, dia rupanya adalah Presiden Gerakan Belia Gagasan 1 Malaysia. Oh no wonderlah ada banyak gambarnya dengan Khairy Jamauliddin atau glamor dengan nama KJ. Anak buah KJ lah dia rupanyakan?
Siasat punya siasat lagi, kekasih Adira ini yang nama sebenarnya adalah Shahrul Nasrun Kamarudin itu Murai Batu dapat tahu merupakan anak Dato dan berasal daripada Kelantan uols….
Wah, nampaknya pilihan Adira kali ini bukan orang dalam industri hiburan lagi. Murai Batu tak kisah lah dengan siapa Adira nak bercinta asalkan dia bahagia kan? Lagipun secocok je tengok dorang berdua ni, sama cantik sama padan gitu. – Murai

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments