Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Nicki Minaj Terima Lamaran DJ Khaled?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

nicki minaj love
Nampaknya penyanyi terkemuka Hollywood, Nicki Minaj memberi respon kepada lamaran yang dibuat oleh DJ Khaled pada 25 Julai lalu.

Semalam, Nicki Minaj telah memuat naik sekeping gambar yang menunjukkan seolah-olah dia dilamaun cinta.
T-shirt yang tertulis ‘LOVE’ serta kapsyen ‘It’s all u need’ menunjukkan Nicki Minaj bersetuju dengan lamaran tersebut walaupun tidak secara ‘direct’ menerima lamaran itu.
Rata-rata peminat Nicki Minaj terkejut dengan lamaran tersebut.
Sebelum ini, DJ Khaled menggemparkan industri hiburan Hollywood apabila melamar Nicki Minaj bersama sebentuk cincin berlian 10 karat dalam rancangan MTV.
dj-khaled-proposes-to-nicki-minaj-take-it-lead
Menurut MTV, cincin tersebut bernilai lebih daripada $500,000.
“Nicki Minaj, saya kini di MTV, saya jujur kepada kamu, saya sayangkan kamu, saya mahukan kamu, saya mahukan kamu menjadi milik saya.
“Nicki Minaj, sudikah kamu mengahwini saya?”kata DJ Khaled.
Adakah Nicki Minaj akan menjawab lamaran DJ Khaled secara serius?

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments