Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Ram Singh Chauhan mempunyai misai terpanjang di dunia!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang lelaki yang bernama Ram Singh Chauhan ini sudah menyimpan misainya sejak dari tahun 1970. Misai lelaki India ini mempunyai panjang 4.3 meter.Kerana panjangnya, Chauhan memegang rekod dunia sebagai pemilik misai terpanjang di dunia.

Lelaki berusia 58 tahun tersebut mengaku bahawa tidaklah mudah untuk menyimpan kumis yang dimilikinya.Belum lagi pandangan orang-orang disekelilingnya yang menatap dengan aneh.Tapi, namanya hobi, ia tidak perduli dengan masalah tersebut
Seperti yang dipetik OddityCentral, ia juga menuturkan bahawa pertumbuhan kumisnya sangat lambat kerana faktor usia yang sudah tidak muda lagi ketika ini.
Ternyata misai panjangnya membawa berkah, Chauhan pernah ditawarkan dalam sebuah filem berjudul Octopussy pada tahun 1983. Ia juga telah mengelilingi dunia, untuk mempamerkan kumisnya yang luar biasa panjangnya.

Ketika ditanyakan bagaimana cara merawat kumisnya, Chauhan mengaku ia mengambil masa sehingga dua jam untuk membersihkan dan menyisir rambut kumisnya itu.

Tapi sayangnya hobi unik lelaki ini tidak diikuti oleh anak laki-lakinya.Dan itu merupakan salah satu penyesalan terbesarnya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments