Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [WOw] Buku Diana Amir Terlaris Di MPH!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Buku Diana
Tahniah diucapkan kepada Diana Amir kerana bukunya, Titisan Mahabbah diangkat sebagai buku terlaris Bahasa Melayu di MPH Bookstore sekarang.

Syukur turut dilafazkan oleh Diana sendiri di laman Instagram miliknya bersama petikan gambar bukti bukunya mendapat sambutan ramai.
Buku Titisan Mahabbah adalah tulisan Diana bersama Ibnu Rijal yang menceritakan tentang pengalamannya meninggalkan ‘zaman kegemilangan’ untuk mendekatkan diri kepada ALLAH SWT. Ia menghimpunkan kisah-kisah peribadi Diana yang digarap dalam bentuk santai dan diintegrasikan dengan kupasan ayat-ayat al-Quran dan hadis Nabi.
Selain bergelar penulis buku, Diana merupakan duta minuman kesihatan Blinq Beauty Drink dan kini, sedang sibuk dengan perniagaan pakaian muslimah di bawah label Diana Amir Exclusive yang baru dimulakannya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments