Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Karya Seni Dari Dawai Kusut yang sangat kreatif! (6 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Patung dari kawat dawai di cipta oleh pengkarya seni Itali benar-benar unik dan menakjubkan, Mattia Trotta mencipta patung-patung yang menakjubkan dari jerat kawat, seperti juga Ivan Lovatt berkarya dengan bahan-bahan yang hampir sama.

Ketika Ivan Lovatt menciptakan patung-patung dari anyaman kawat, Mattia Trotta menggunakan besi. karya Keduanya juga menggunakan teknik yang berbeza. Trotta memulakan dari rangka besi dililitkan dengan dawai.

Satu per satu,dawai yang kusut dipadatkan untuk mengisi casing. "Sebagai penjahit yang mahir, dengan jarum dan benang, menjahit pakaian yang sangat sesuai pada tubuh, Mattia Trotta dengan logam mencipta jenis pakaian yang dapat memberikan kepenuhan dan ketebalan untuk fikiran dan emosi", apabila ia sendiri berkata: ""Every wire and wicker be given to reason to exist "Selepas penyelesaian rangka besi, karya ini mengalami rawatan lanjut dengan asid untuk mencegah kakisan dan untuk mengekstrak nuansa alam dan warna dari dawai.









About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments