Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Elfira Loy baru berusia 19 tahun, beli rumah idamannya! TERBAIK!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Baru 19 Tahun Elfira Loy Dah Beli Rumah
 Tahniah diucapkan kepada Elfira Loy kerana walaupun baru berusia 19 tahun, pelakon muda ini sudah pun mampu untuk membeli rumah idaman sendiri.
Jelas Elfira merupakan salah seorang artis yang bijak serta tahu untuk merencana masa hadapannya dengan membeli aset di kala usianya masih muda.

Usahanya itu boleh dijadikan contoh kepada golongan belia di luar sana agar sentiasa kuat berusaha untuk mencapai kejayaan seperti yang diraih oleh Elfira.

Rumah itu dibeli oleh Elfira dengan menggunakan wang hasil titik peluh berlakon serta menjadi duta produk sejak dirinya berkecimpung dalam bidang seni tempatan.

Apa-apa pun ‘thumbs up’ kepada Elfira kerana mampu membeli rumah dengan menggunakan wang hasil kudrat lakonannya tanpa dikaitkan dengan mana-mana ‘sugar daddy’ yang kerap kali dikaitkan dengan artis wanita cantik.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments