Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mayat Kanak-Kanak Yang Seakan Sedang Tidur!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 Meskipun telah lama meninggal dunia, namun jasadnya masih utuh seperti baru semalam dimakamkan. Rosalia juga dikenal sebagai 'Sleeping Beauty'. Mayatnya di simpan di dalam peti kaca di Capuchin Catacombs of Palermo, Italia. 

Ada yang menganggap bahwa Rosalia sebenarnya adalah patung tetapi setelah dilakukan pemindaian Sinar X, ternyata dia adalah manusia sejati yang pernah hidup di dunia.Rahsia keutuhan mayat Rosalia adalah dari bahan kimia yang digunakan untuk mengawetnya.

 ika dilihat betul-betul pun anda pasti menyatakan bahawa kanak-kanak berusia dua tahun ini sedang tidur..Sebenarnya jangkaan anda salah sama sekali..! 
Budak perempuan ini sebenarnya telah meninggal dunia pada tahun 1920 tetapi keadaannya seperti sedang tidur ! Tidak percaya ? 



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments