Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Ini dia Seni Serangga Di Gabungkan Dengan Emas!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

                     

 Seniman Perancis Hubert Duprat membekalkan larva Caddisfly dengan bahan-bahan berharga seperti serpihan emas , opal, biru, delima, dan mutiara yang mereka gunakan untuk membina sarung perlindungan yang boleh digantung dan dipakai sebagai keping unik barang kemas.
Larva Caddisfly hidup dalam sungai dan anak sungai, di mana mereka mengumpul bahan-bahan semula jadi seperti batu, pasir, ranting dan hanya kira-kira apa-apa lagi mereka boleh membawa untuk membina Perisai rumit yang memberikan perlindungan daripada pelbagai ancaman.


Larva Caddisfly akan menggabungkan semua serpihan dengan sutera dikeluarkan melalui kelenjar air liur yang terletak berhampiran mulut mereka. Menggunakan pengetahuan ini, Hubert Duprat meletakkan larva Caddisfly dalam bekas yang dan menggantikan bekalan bangunan biasa dengan bahan-bahan yang berharga dan separa berharga dan membolehkan sifat semulajadi larva Caddisfly membina perlindungan badan mereka.



 Ini kerjasama unik di antara seni dan alam semula jadi hasil keputusan yang memberangsangkan dalam bentuk ukiran satu jenis hujungnya bahawa kadang-kadang kelihatan banyak yang lebih baik daripada beberapa pereka permata . Artis French melihtat projek menarik sebagai usaha bersama, dan berkata "ia adalah kerja mereka sebagai banyak kerana ia adalah saya".




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments