Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Adolf Hitler Hadiahkan Jam Mahal Pada Kekasih! Fuhyooo!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Eva Braun bertemu Fuhrer melalui Heinrich Hoffman, waktu itu Eva bekerja sebagai pembantu jurugambar peribadi Hitler. Eva Braun dan Hitler dikhabarkan mempunyai hubungan rahsia pada tahun 1930 an.
Pada 29 April 1945, ketika Tentera Merah Soviet sudah berada di bandar Berlin, beliau berkahwin dengan Hitler. Dan kedua pasangan ini membunuh diri untuk mengelakkan ditangkap oleh pasukan musuh. 



 Inilah sebuah jam yang dibuat dari bahan platinum yang diberikan oleh Pemimpin NAZI Adolf Hitler kepada seorang wanita cantik Eva Braun ketika ulang tahun ke 27.
Disebalik jam tangan mewah berjenama Eszeha tersebut, terukir tulisan 'Zum 1939/02/06 herzlichst A. Hitler (tarikh 6 februari 1939, dari  A. Hitler) Itulah tulisan yang terukir di sebalik jam mewah tersebut.

Jam mewah tersebut ditemui di Pinakothek der Moderne (Galeri Modern) yang diletakkan tersembunyi di sebalik longgokkan benda-benda bersejarah dan berharga milik NAZI dan kelihatan seperti disembunyikan dari pengtahuan awam.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments