Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Boneka Anak Patung Zombei yang menyeramkan Bernilai USD1500!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


 Boneka biasanya dibuat dengan bentuk lucu dan comel. Akan tetapi  itu tidak berlaku pada boneka-beneka bayi buatan Bean Shanine. Shanine menciptakan sebuah boneka bayi yang menyeramkan dengan wajah pucat dan bertaring.

Walaupun kelihatan menyeramkan, tetapi boneka-boneka karyanya ini banyak di gemari para pengumpul boneka.sebuah boneka buatanya di banderol dengan harga USD1500...
“Sebelum saya memberi boneka ini kepada teman saya, saya menjualnya di eBay untuk menguji, apa yang terjadi dengan harga tinggi yang saya tetapkan ini,” ujar Shanine, seperti dikutip Daily Mail.
“Saya tidak tahu mengapa saya membuat zombie dan vampire, karana saya bukanlah pecinta budaya kegelapan. Mereka adalah karakter yang unik, dan saya sudah membuat lebih dari 50 boneka dan selalunya laris,” katanya.




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments