Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» »Unlabelled » [Wow] HANGAT: Video Cikgu Seksa Anak Muridnya!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Video Cikgu Seksa Anak
China memang terkenal dengan teknik pengajaran yang penuh berdisplin serta agak ketat sehinggakan cikgu boleh berbuat apa sahaja ke atas murid-murid mereka.
Mereka berfikiran begitu kerana yakin dengan cara serta teknik yang telah dipraktik sejak dahulu lagi dengan tujuan untuk memajukan diri pelajar-pelajar tersebut.
Di bawah ini merupakan sebuah video yang menunjukkan cikgu tarian telah memukul dan melemparkan kata-kata yang kurang elok didengar kepada murid-muridnya.
Sekali tengok macam didera pula mereka ini selain gurunya sangat kejam dengan tindakan mereka yang merotan, menjentik dan mengherdik pelajarnya.
Tapi nak buat macam mana keluarga mereka juga tidak kisah dengan tindakan guru tersebut kerana memang begitu cara pengajaran yang diterapkan di sana.
Agak-agak kalau cikgu di Malaysia berbuat sedemikian, tentu ibu bapa terus naik angin kan.
Yelah, siapa nak anak mereka diajar dalam keadaan sebegitu rupa kan?
Apa pandangan anda? [Mynewshub.my]

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments