Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Polis Tegaskan Kematian Pelajar Tahfiz TIADA UNSUR JENAYAH!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


HASIL  bedah siasat lengkap oleh pakar forensik ke atas mayat pelajar yang ditemui tergantung di sebuah sekolah tahfiz di Kota Bharu, Kelantan baru-baru ini mendapati punca kematiannya tiada kaitan dengan unsur jenayah.
Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, pihaknya tidak menjumpai sebarang benda atau senjata merbahaya di lokasi kejadian malah tiada sebarang kecederaan fizikal pada tubuh badan mangsa yang menunjukkan pelajar tersebut bergelut atau diserang.
Menurutnya, pemeriksaan luaran dan dalaman juga tidak terdapat sebarang kecederaan atau penyakit yang boleh dikaitkan dengan cubaan membunuh mangsa.
Laporan yang disebarkan dilaman sosial yang mendakwa, punca kematian Wan Ahmad Faris Bin Wan Abdul Rahman ada unsur jenayah
Setakat ini polis tidak mengesyaki ada elemen atau unsur-unsur jenayah berlaku, namun siasatan masih diteruskan melalui Laporan Mati Mengejut (LLM)
Pihak polis juga meminta orang ramai jangan buat sebarang spekulasi, serahkan kepada pihak berkuasa (polis) untuk jalankan siasatan
Dalam pada itu, mana-mana pihak di minta tidak menimbulkan sebarang isu sensitif yang boleh mengelirukan orang ramai terutamanya keluarga mangsa.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments