Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Adik Nicole Richie mula berjinak dengan dunia peragaan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post




Siapa sangka Nicole Richie mempunyai seorang adik perempuan? Rupa- rupanya bintang realiti yang kini seorang pereka fesyen mempunyai seorang adik perempuan yang berusia 15 tahun dan dia juga sudah mengikut jejak langkah Nicole dalam dunia fesyen dan peragaan. 

Sofia Richie, 15, yang merupakan anak perempuan kepada Diane Alexander dan Lionel Richie, baru sahaja memulakan kariernya sebagai model untuk Syarikat Pakaian Renang di Los Angeles, Mary Grace Swimwear.

Peminat tegar laman sesawang Nicole Richie iaitu "Candidly Nicole" pasti akan perasan tentang wajah Sofia atau mungkin sebahagian daripada anda mungkin mengenali Sofia sebagai salah satu rakan rapat kepada adik beradik Jenner dan Paris Jackson. 



Namun Sofia juga seorang fashionista remaja di mana apa sahaja yang dipakai akan menjadi tumpuan. 

"Nicole merupakan ikon gaya saya dan juga seorang penasihat fesyen terbaik jika pergi membeli belah. Dia benar-benar jujur dengan pendapatnya tentang fesyen dan tidak akan sekali-kali membiarkan saya nampak hodoh. Orang lain seakan-akan takut untuk memberitahu perkara sebenar jika saya bertanya bagaimana pemakaian saya hari ini dan mereka akan menjawab , awak nampak comel. 


"Namun, tidak bagi Nicole. Jika gaya itu tidak sesuai dengan saya, dia akan menyuruh saya tukar dengan segera," jelasnya kepada Huffington Post.

Sofia juga memberitahu dia ingin berjaya seperti kakaknya dengan mempunyai koleksi pakaiannya sendiri kelak.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments