Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Spa Petroleum Di Naftalan Azerbaijian (9 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Azerbaijian ialah sebuah negara majoriti muslim yang dahulunya merupakan sebahagian dari negeri di bawah Kesatuan Soviet. Negara ini kaya dengan minyak dan oleh itu sejak berabad lamanya terdapat amalam merendamkan diri di dalam petroelum. Spa Petroleum ini sangat popular dikalangan elitis ketika zaman Soviet. Jika anda ingin menikmati spa petroleum anda hanya perlu keNaftalan, sebuah bandar 160 kilometer dari Baku,ibu negara Azerbaijian. Menurut penduduk Naftalan amalam merendamkan diri di dalam petroleum baik untuk kesihatan dan dapat melegakan kesakitan arthritis, rheumatism dan penyakit kulit. Seorang pesakit akan direndam di dalam tab mandi berisi 32 liter petrol bersuhu 40 darjah selsius selama 10 minit.

Sungguhpun begitu doktor di barat merasakan amalm ni merbahaya kerana kandungan Naftalena yang tinggi di dalam petroleum Azerbaijian boleh mengakibatkan kanser. Mungkin sebab itulah anda hanya dibenarkan berendam sekali sehari selama 10 minit. 






About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments