Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Akta Digubal Untuk Mewajibkan Semua Rakyat Florida Memakai Seluar Dalam
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

SEBUAH bandar kecil di Florida dekat sini, Broolsville memperkenalkan peraturan baru yang buat kali pertama mewajibkan setiap penduduk tidak kira jantina supaya memakai seluar dalam sewaktu bertugas.


Namun undang-undang kecil yang digubal itu mencetuskan pertikaian di kalangan penduduknya dan didakwa sebagai melanggar kebebasan. Malah, peraturan baru itu melarang pakaian dalam untuk dipertonton secara terbuka.


Turut dipinda ialah peraturan yang mewajibkan pekerja memakai deodoran bagi menghilangkan bau busuk ketiak di dalam pejabat. Selain itu, mereka dilarang memakai anting-anting di telinga dan pakaian yang berbaur lucah.


Pihak dewan bandaran menegaskan penduduk yang melanggar undang-undang kecil itu boleh dihukum denda. Bagaimanapun, Datuk Bandarnya, Joe Bernadini menentang pindaan itu sebagai mencabuli hak asasi manusia.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments