Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Motor ini Mempunyai Penghawa Dingin Pertama Didunia!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Wowww!! Teknologi hebat! EntroSys Motorcycle Air Conditioning adalah AC (penghawa dingin) pertama di dunia yang khusus digunakan di motor.



 Seperti semua AC (penghawa dingin) di dunia ini berfungsi untuk mndinginkan atau membuat anda sejuk pada ketika memandu dengan motor dan tidak ada lagi yang namanya kepanasan sehingga membuat baju anda basah kuyup kerana peluh.


Sistemnya sangat sederhana, mesin AC (penghawa dingin) diletakkan di bahagian belakang kemudian ada sebuah paip fleksibel yang disambungkan ke jeket yang dibuat khusus untuk memberikan kesejukan. Selain sebagai pendingin, EntroSys juga boleh digunakan untuk pemanasan yang berguna bila memandu pada malam hari atau cuaca sejuk.




Untuk mengawalnya, disertakan sebuah remote control wireless yang dipasangkan pada bahagian kemudi sehingga kita boleh mengaktifkannya dengan mudah.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments